Toimitusehdot

 TOIMITUSEHDOT

Verkkokaupan pappaspocket.fi tuotteita myy Tmi Isoisän Puulelut Heidi Hallikainen, y-tunnus 1458611-0.

Myymme tuotteita ympäri maailmaa 18-vuotta täyttäneille yksityishenkilöille sekä yrityksille. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Pidätämme oikeuden olla myymättä asiakkaalle, jolla on toistuvia palautuksia.

  • Tilaaminen

Tuotteet tilataan ostoskorin kautta. Täytä kaikki tietosi huolellisesti. Huomaa täyttää kaikki kohdat ja muista hyväksyä toimitusehdot niin pääset eteenpäin. Tietojen syöttämisen jälkeen järjestemä ohjaa sinut maksamaan tilaustasi. Voit tehdä sen vain verkkopankkitunnuksilla. Tieto paketin saapumisesta tulee asiakkaalle tekstiviestinä ja kun tilauksesi on toimitettu, lähetämme sinulle sähköpostilla uuden vahvistuksen missä on myös pakettikoodi. Asiakkaalla on vastuu että tilauksella olevat tiedot ovat oikein ja näin tilaus pystytään toimittamaan onnistuneesti. Kirjeenä tilatut tuotteet toimitetaan suoraan asiakkaan postilaatikkoon. Kirjeenä tilattuja toimituksia ei voi seurata.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Mikäli sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit tehdä tilauksen meille myös sähköpostilla. Lähetä meille seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite sekä tilattavien tuotteiden koodit. Teemme tilauksen sinulle manuaalisesti ja lähetämme sähköpostiisi laskun. Tilauksesi toimitetaan kun suoritus on maksettu tilillemme. Emme lähetä tilauksia postiennakolla.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken, Nordea, S-Pankki sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) sivuston kautta. Ulkomaille toimitettavat tilaukset tulee maksaa käyttäen kansainvälisiä luottokortteja.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

  • Toimitusaika

Tilauksesi lähtee varastoltamme viimeistään 1-2 arkipäivän sisällä. Sesonkiaikoina kuten esimerkiksi joulun aikaan tai silloin, kun Tmi Isoisän Puulelut on messuilla, toimituksissa saattaa olla ruuhkaa mutta ilmoitamme pitkittyneestä toimitusajasta aina Facebook-sivuillamme. Mikäli tuotteellasi on kiire, pyytäisimme ilmoittamaan siitä asiakaspalveluumme isoisanpuulelut@co.inet.fi. Mikäli tuote jostain syystä loppuu varastostamme, ilmoitamme siitä asiakkaalle välittömästi. Kuitenkin joissain tuotteissa on pidempi toimitusaika, jolloin asiakkaalla on oikeus tällaisissa tapauksissa vaihtaa tuote toiseen tuotteeseen tai saada maksamansa raha takaisin tai odottaa tuotetta.

  • Toimitustapa ja toimituskulut  (Suomen alueella)
Kirjetoimitus (vain tietyille tuotteille)*     2,50
Postipaketti     7,90
Nouto varastolta     0,00
Tilaus arvo yli 100€     0,00
 Smartpost     7,90
  • 
* Kirjetoimituksen voit valita vain jos tuotteen kohdalla lukee ”Voidaan toimittaa kirjetoimituksena”. Mikäli valitset muita tuotteita, on tilauksesi toimitettava pakettina. Kirjeen maksimimitat ovat 3 x 25 x 40cm. Mikäli yksikin mitta ylittyy, tulee tilaus toimittaa pakettina. Mikäli olet valinnut kirjetoimituksen ja tilauksesi vaatii pakettitoimituksen, perimme erotuksen sähköpostilla ennen toimitusta.

 

  • Toimitustapa ja toimituskulut (Muut maat kuin Suomi)
Kirjetoimitus    4,00
Ruotsi, Tanska, Norja 2-6 päivää 20,00
Viro, Latvia, Liettua, Saksa 2-6 päivää 20,00
Iso-Britannia ja muut EU-maat 3-14 päivää 20,00
Muu Maailma 1-3 viikkoa 20,00

Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut. Jos asiakas on valinnut pakettitoimituksen ja tilaus voidaan toimittaa kirjeenä, toimitamme kirjeenä. Asiakas voi tahtoessaan periä erotusta asiakaspalvelustamme. Pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Toimitustavan pystyt valitsemaan ostoskorissa. Mikäli olet valinnut kirjeen mutta tuotteesi on toimitettava koon tai painon vuoksi pakettina, perimme toimituskulujen erotuksen sähköpostilla ennen tuotteen toimitusta. Pakkausmateriaalia pyrimme kierrättämään mahdollisuuksien mukaan; näin säästämme osaltamme luontoa helpolla tavalla. Paketit toimitetaan Itellan toimipisteisiin tai Smartpostin pakettiautomaatteihin. Kirjelähetykset tulevat suoraan ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen. Toimituspaikan pystyt valitsemaan ostoskorissa.

Lähetystä voit seurata seurantakoodilla jos olet valinnut Posti/Smartpostin. Lähetämme sinulle sähköpostitse lähetystunnuksen kun paketti on lähtövalmiina. Seuraa paketin toimituksia:

 

Nouto varastolta:

Voit halutessasi noutaa tuotteen suoraan varastolta. Varasto on Jyväskylän Nenäinniemessä, osoite on Masonrinne 7, 40520 Jyväskylä. Soittele tai laita sähköpostia niin sovitaan aika, että olen paikalla.

Lahjatilaukset: Voimme toimittaa tilauksesi lahjaksi toiseen osoitteeseen. Tilauksen yhteydessä kommenttikenttään voit ostoskorissa voit kirjoittaa lahjansaajan yhteystiedot. Tämä on ilmaista ja lähetämme lahjatilaukset ilman tilauksen hintatietoja.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Kirjeenä tilatut tuotteet palautetaan kirjeenä ja niistä aiheutuneet todelliset kustannukset korvataan asiakkaalle kokonaisuudessaan. Ennen palautusta, ota yhteyttä sähkopostilla isoisanpuulelut@co.inet.fi. Mikäli haluat palauttaa vain osan tuotteista, emme palauta toimituskuluja.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua palautusilmoituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Emme lunasta postiennakkopalautuksia. Palautus on meillä aina ilmaista kun siitä on tehty ilmoitus sähköpostilla isoisanpuulelut@co.inet.fi tai puhelimitse. Kerro sähköpostissasi tilausnumerosi, nimesi ja mitä tuotteet haluat palautettavan. Huom! Mikäli paketti palautuu meille noutamattomana, perimme uudelleen lähetyksestä kuluina normaalin toimitusmaksun. Mikäli paketti palautuu meille noutamattomana perimme palautuskäsittelystä kuluina 10,00€.  Mikäli palautus on tullut ilman edellä mainittua ilmoitusta etukäteen, perimme palautuskuluina 10,00€. Tämä kulu kattaa meille palautuksesta aiheutuneet todelliset kulut ja paketin omistajan selvittämisestä aiheutuneen todellisen työajan. Ole siis aina yhteydessä palautuksesta asiakaspalveluumme ennen kun palautat jolloin palautus on ilmaista. Mikäli et ole saanut tilauksen toimituksesta tietoa Postilta tee reklamaatio sinne. Jos tietosi ovat olleet tilauksella oikein, on Posti velvollinen toimittamaan tilauksen uudelleen ilman kuluja. Oikeiden tietojen antaminen on asiakaan vastuulla tilausta tehtäessä. Mikäli tiedoissa on ollut virheitä tai puutteita ja toimitusta ei ole voitu toimittaa tämän vuoksi, uudelleen toimituksesta perimme normaalit toimituskulut uudelleen.

Huom! Ilmainen palautusoikeus koskee vain Suomen alueelle tehtyihin tilauksiin. Ulkomailta palauttaessa, perimme palautuksesta todelliset palautuskulut mitkä vaihtelevat maittain. Mikäli haluat palauttaa ulkomailta paketin, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin saat ohjeet siihen. Palautusoikeus ei koske yrityksiä.

Rahapalautukset hoidamme viikon kuluessa siitä kun palautus on meille saapunut.

  • Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen isoisanpuulelut@co.inet.fi.
Käyttötavaroissa reklamaatio-oikeus on 6 kuukautta. Reklamaatio-oikeus koskee selkeitä valmistusvirheitä. Käytöstä johtuvaa kulumista tai rikkoutumista ei korvata. Mikäli sinullä on kysyttävää tuotteestasi, otathan yhteyttä meihin.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös Postille.

  • Muuta:

Tuotteiden hinnat sisältävät alv 24% EU:n alueella. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tmi Isoisän Puulelut/Pappa´s Pocket käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen Rekisteriseloste

  1. Rekisterinpitäjä

Nimi: Tmi Isoisän Puulelut Heidi Hallikainen, y-tunnus 1458611-0, isoisanpuulelut@co.inet.fi

  1. Rekisteriasioita hoitava henkilö

Tmi Isoisän Puulelut Heidi Hallikainen, Heidi Hallikainen 040-5744234, isoisanpuulelut@co.inet.fi

  1. Rekisterin nimi

Pappaspocket-verkkokauppa

  1. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Rekisteriä käytetään asiakassuhteen hoitoon, asiakasyhteydenpitoon ja markkinointiin. Rekisterin tietoja käytetään verkkokaupan omaan suoramarkkinointiin, jollei asiakas ole suoramarkkinointia kieltänyt. Tmi Isoisän Puulelut Heidi Hallikainen käyttää näitä ja muita asiakassuhteen aikana syntyneitä tietoja tuote- ja palvelutarjonnan suunnitteluun sekä tarjonnan kohdistamiseksi.

  1. Rekisterin tietosisältö  

Asiakkaan yhteystiedot ja tilaamisen mahdollistavat tiedot: sukunimi, etunimet, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, matkapuhelinnumero ja sähköpostiosoite. Mahdollinen kielto lähettää asiakkaalle suoramarkkinointia. Mahdolliset sähköisen suoramarkkinoinnin luvat.

Tiedot asiakkaiden tilauksista, toimituksista ja palautuksista.

  1. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisterin yhteys- ja asiakkuustiedot saadaan asiakassuhteen syntyessä ja sen aikana asiakkaan rekisterinpitäjälle tekemistä ilmoituksista. Asiakassuhde syntyy, kun asiakas tilaa tuotteita. Sähköiseen suoramarkkinointiin (sähköposti) pyydetään asiakkaalta erikseen suostumus henkilötietolain mukaisesti.

  1. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Asiakasrekisteristä ei luovuteta tietoja.

  1. Rekisterin suojauksen periaatteet

Manuaalinen aineisto säilytetään lukitussa tilassa ja sinne on pääsy vain asiaankuuluvilla henkilöillä. Ylläpitäjällä on käyttäjätunnukset palveluun www.pappaspocket.fi. Pääsy ylläpitoon on suojattu tunnuksen ja salasanan avulla. Tietoja kerrotaan tai luovutetaan ulkopuolisille vain lakiin perustuvan ilmoitusvelvollisuuden johdosta, kuten asiakkaan omasta pyynnöstä tai viranomaisen lakiin perustuvasta pyynnöstä.

  1. Erimielisyydet asiakkaan ja verkkokaupan välillä

Jos verkkokaupan ja kuluttajan välistä erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).